آمادگی تیم فتبال ۱۹ سال افغانستان برای رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا

بازی‌کنان فتبال نزده سال تا کم‌تر از سه روز دیگر برای اشتراک در رقابت‌های راه‌یابی به جام ملت‌های آسیا کابل را به قصد عربستان سعودی، ترک خواهند کرد.

مسوولان تیم ملی فتبال نزده سال می‌گویند که بازی‌کنان از لحاظ جسمانی آماده تقابل در این رویداد آسیایی، برابر حریفان هستند و تلاش می‌ورزند تا نتایج بسنده‌ی را به سود کشور رقم بزنند.

تیم ملی فتبال نزده سال در رقابت‌های راه‌یابی به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۵، با تیم‌های استرالیا، عربستان میزبان، ماکوئو و فلسطین رقابت می‌کنند.

آخرین روزهای اردوی تمرینی ملی پوشان نزده سال فتبال به منظور شرکت در رقابت‌های راهیابی به جام ملت های آسیا ۲۰۲۵،  در پایتخت ادامه دارد.


بازی‌کنان فتبال نزده سال تا کم‌تر از سه روز دیگر برای اشتراک
در رقابت‌های راه‌یابی به جام ملت‌های آسیا کابل را به قصد عربستان سعودی،
ترک خواهند کرد.


مسوولان تیم ملی فتبال نزده سال می‌گویند که بازی‌کنان از لحاظ جسمانی
آماده تقابل در این رویداد آسیایی، برابر حریفان هستند و تلاش می‌ورزند تا
نتایج بسنده‌ی را به سود کشور رقم بزنند.


تیم ملی فتبال نزده سال در رقابت‌های راه‌یابی به جام ملت‌های آسیا
۲۰۲۵، با تیم‌های استرالیا، عربستان میزبان، ماکوئو و فلسطین رقابت
می‌کنند.


آخرین روزهای اردوی تمرینی ملی پوشان نزده سال فتبال به منظور شرکت در
رقابت‌های راهیابی به جام ملت های آسیا ۲۰۲۵،  در پایتخت ادامه دارد.

خبرهای مرتبط:

تیم ملی کریکت افریقایی جنوبی از بهر انجام سه بازی یک روزه برابر افغانستان، شنبه‌شب وارد امارات متحده‌ عربی محل برگزاری مسابقات شده است.

بازی‌کنان کشور در حال حاضر سرگرم اردوی تمرینی برای انجام سه بازی یک روزه بین‌المللی کریکت، برابر مهمان شان افریقایی جنوبی در شهر شارجه امارات متحده‌ عربی، زیر نظر مربیان جهت آمادگی هر چه بیش‌تر هستند.

مسوولان کریکت بورد افغانستان گفته‌اند که ببرهای آبی، نخستین بازی خود را برابر افریقایی جنوبی به روز چهارشنبه هفته روان در استدیوم کریکت شارجه امارات متحده عربی برابر مهمان شان برگزار می‌کنند.

دو تیم ملی کریکت افغانستان و افریقایی جنوبی، سه دیدار ۵۰آوره را از هژدهم ماه روان میلادی، تا ۲۲ دوم همین ماه برابر هم انجام می‌دهند.

کریکت بازان کشور در حالی برابر افریقایی جنوبی تا کم‌تر از سه روز دیگر روبه‌رو می‌شوند که پیش از این یگانه بازی تست میان تیم‌های افغانستان و نیوزیلند به دلیل ریزش باران پی‌هم در هند، لغو شده بود.

منبع


Be the first to comment on "آمادگی تیم فتبال ۱۹ سال افغانستان برای رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*