برنامه ریزی ضعیف داعش باعث دستگیری توطئه گر داعش شد

19
9

Loading

برنامه ریزی ضعیف داعش باعث دستگیری توطئه گر داعش شد

امروز داعش تمام قلمرو، مشروعیت و توانایی خود را برای حفظ قلمرو در آینده از دست داده است. ولی باز هم، این گروه قصد شیطانی برای ادامه تروریسم را رها نکرده است. آنها اکنون جوانان مهاجر و دور از وطن را که بیشتر آسیب پذیر هستند به خدمت می گیرند. آنها از این جوانان به عنوان مهاجمان گرگ تنها برای کشتن غیرنظامیان استفاده کردند. اما برنامه ریزی ضعیف امنیتی داعش و عدم مراقبت و توجه این گروه خونخوار از جنگجویان داعشی ها باعث ناکامی ۹۹ در صدی این مهاجمان انفرادی شده است.

و این تروریست ها همواره دستگیر میشوند و دسیسه های آنها ناکام میگردد. نصیر احمد توحیدی، یک مهاجر افغان که تحت هدایت داعش میخواست دست به فعالیت های تروریستی بزند، اخیراً در ایالات متحده آمریکا دستگیر شد. نامبرده که قصد داشت در روزهای انتخابات ایالات متحده امریکا دست به تیراندازی دسته جمعی مردمان ملکی بزند قبل از عملی کردن برنامه اش دستگیر شد و به پنجه قانون سپرده شد.

داعش که سابقه دیرینه حملات نافرجام و ناکام را دارد، نتوانسته از چنگ قانون فرار کند. داعش در اکثرا مواقع میداند که از قانون فرار کرده نمیتواند و افراد آنها دستگیر خواهند شد. ولی باز هم آنها از این جوانان نادان و ساده لوح استفاده ابزاری نموده و آنها را برای اهداف شوم رهبران داعش با مرگ در تقابل قرار میدهند. داعش بخوبی میدانست که نصیر احمد دستگیر میشود، زندانی میشود و زندگی وی برای ابد تباه میشود. ولی باز هم از وی استفاده نموده و وی را روانه مرگ نمود. داعش تمام کمی ها و ضعف خود را ازین جوانان بیخرد پنهان میکند و آنها را فریب میدهند که در برنامه شیطانی داعش شرکت کنند. این جوانان ناخبر از اینکه داعش تنها ازآنها استفاده ابزاری میکند و هیچ توجه برای امنیت و حفاظت این بیخردان ساده لوح ندارد.

باید گفت که بیشتر این جوانان فریب خورده تاجیکستانی که درحمله مسکو دستگیر شدند و همچنان آخرین فرد مهاجر افغان که در ایالات متحده آمریکا دستگیر شد در اثر برنامه‌ریزی ضعیف امنیتی داعشی ها صورت گرفته است. بعد از دستگیری این افراد داعشی ها آن‌ها و فامیل‌های این افراد را رها میکند. در حالیکه فرزندان و خانواده این افراد در مشقت و ویرانی ابدی به سر میبرند و رهبران داعش در عیش و نوش و در سدد فریب و سربازگیری دیگر افراد میشوند.

داعش- خراسان، شاخه داعشی ها خوارجی ها است که ادعا دارند در افغانستان فعالیت دارند، چیزی بیش از دام و تله ای برای افراد نادان نیست که به وعده های دروغین داعشی ها فریب می خورند. دستگیری اخیر نصیر احمد توحیدی، یک افغان که در حال برنامه ریزی برای تیراندازی دسته جمعی در ایالات متحده تحت فرماندهی داعش-خراسان بود، ثابت می کند که هرکسی که با این گروه همسو شود، مقدر شکست، دستگیری و تحقیر است.

حقیقت روشن است: پیوستن به داعش نه تنها زندگی شما را نابود می کند، بلکه باعث رسوایی خانواده شما در جامعه نیز می شود.

به اشتراک بگذارید!

اولین کسی باشید که نظر بدهید on "برنامه ریزی ضعیف داعش باعث دستگیری توطئه گر داعش شد"

یک نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما نشر نخواهد شد.


*