تمرکز داعش بر رویدادهای ورزشی و نیات شیطانی پشت پرده

27
6

تمرکز داعش بر رویدادهای ورزشی و نیات شیطانی پشت پرده

بر ما لازم است تا در لحظه از زنده گی مان برین تدبر کنیم، که گروهک موسوم به داعش واقعاً چه خدمت برای مسلمانان جهان نموده است. درین تدبر باید استناد بر اصول دین شود و فراتر از فروع تفکر صورت گیرد. من یقین دارم که شما در اندکی مکث به این نتیجه میرسید که در حقیقت تمام اقدام‌ها داعش موذیانه بوده و همواره از درگیری‌های داخلی در کشور های اسلامی بهره میبرد و یا هم خود سبب جنگ‌های داخلی در میان امت اسلامی شده است. داعش تمام شیعان جهان را کافِر میدانند و ۹۹ در صد اهل سنت را که پیروی از مذاهب چهارگانه میکند را اهل تقلید و مشرک میدانند. هدف نهایی آن‌ها ازین کار چه است؟ ورشکستن امت اسلامی از داخل.

با این حال، دسیسه یی دیگری وجود دارد که داعش انجام می دهد که حتی خطرناک تر است که کمتر گزارش شده است. داعش دائماً دین ما را دستکاری می کند تا حملات علیه غیرنظامیان را در سطح جهانی توجیه دهد. باز هم هدف نهایی آنها چیست؟ ایجاد نفرت، سوء تفاهم، و ترسیم دین صلح آمیز مان به عنوان یک دین خشونت آمیز.لله الحمد، آنها در هر دو جبهه شیطانی خود شکست خورده اند.

این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه داعش اخیراً تمرکز نگران‌کننده‌ای در حمله به رویدادهای ورزشی نشان داده است. در حالی که تقریباً تمام حملات برنامه ریزی شده آنها به رویدادهای ورزشی ناکام بوده، اما، رسانه های تبلیغاتی گروهی داعشی ها صراحتاً رویدادهای مهم ورزشی را هدف پروپاگند قرار داده اند و هدفشان ایجاد ترس و بیم از دین مقدس اسلام است.

مجله صدای خراسان گروه داعش تصویری از یک تروریست مسلح داعشی را در ورزشگاه منتشر کرد که بر آن پیامی نوشته شده «کجا می خواهید؟ بعد گل آخر را بزن!» و درین تصویر نامهای تمام شهرهای آلمان که میزبان مسابقات انجمن های اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را ذکر نموده است.

به طور مشابه، بنیاد غیررسمی رسانه العدیات( داعشی) تصویری از یک پهپاد که از راه دور کنترول می‌شود و را هی به سمت برج ایفل است، که روی آن نوشته است “هدیه” از سوی گرگ های تنها که به نام الله عمل می کنند، به نشر رسانده است.

علاوه بر این، گروه‌های تبلیغاتی طرفدار داعش عکس‌هایی را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد یک تروریست داعشی در مقابل برج ایفل که در شعله های آتش میسوزد و بر روی اند نوشته است: تهدید به انتقام «به خواست الله» . هدف از این تصاویر و پیام ها ایجاد ترس در میان غیرنظامیان و دادن چهره ای خشونت آمیز به دین مقدس ما است.

رویدادهای ورزشی که داعش بر آنها متمرکز شده است صرفاً رویدادهای ورزشی نیستند. اینها فرصت هایی برای دیپلماسی مردمی، رویدادهایی برای مردم از سراسر جهان است تا همه چیز مثبت در مورد فرهنگ، کشور و مردم خود را نشان دهند. داعش چه می کند؟ تهدید به حمله به غیرنظامیان و استفاده از نام دین ما برای ترویج تصویری منفی از اسلام می کند. تلاش داعش برای لکه دار کردن و بدنام کردن دین ما مانند هر کاری که داعش شروع کرده شکست خواهد خورد – انشاء الله.

Be the first to comment on "تمرکز داعش بر رویدادهای ورزشی و نیات شیطانی پشت پرده"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*