خاتمه بقایای داعش در جهان

83
34


هنگامی که پروژه داعش در سال ۲۰۱۴ آغاز به فعالیت های تروریستی نمود، خبرنگاران جنگ ومنازعات وکارشناسان تروریسم به این گروه که متشکل از تعداد کوچک از کلاهبرداران ودزد ان حرفوی بود، اعتبار بیش از حد قایل شدند.

رهبران مادیپرست داعش برای بدست آوردن پول از باداران خود و به تاراج بردن اموال مسلمانان در کشور های متعدد جهان اسلام دست به چه فریبکاری هایکه نزدند. این نامردان این کارهای شیطانی خود را تحت عناوین برپا نمودن حکومت اسلامی و خلافت اسلامی ، دفاع از مسلمانان مظلوم و عداوت با دشمنان اسلام آغاز نمود، ولی دیری نگذشت که چهره اصلی این اهریمنان عصر به تمام مسلمانان جهان اشکار شد.


آنها میدانستند که باقی ماندن آنها در میان مسلمانان فداکار برای مدت طویل مهال است. لذا، آنها در همان روز های ابتدایی فعالیت شان تعداد زیادی از مسلمانان را به شهادت رسانیدند، مساجد مسلمانان را به آتش زدند و بی حرمتی های نا بخشودنی در قبال مسلمانان جهان مرتکب شدند. این جنایات داعش باعث قیام های سرتاسری مسلمانان و حتی غیر مسلمانان علیه این گروه ابلیس صفت شد که در نتیجه کالبد پوسیده داعش در سال ۲۰۱۷ شروع به فروریختن کرد.


داعش مناطق را که تحت قبضه خود اورده بود را از دست داد، رهبران این گروه یکی پی دیگر از امتیاز حیات محروم و روانه جهنم شدند، و از همه مهمتر فریب ضد بشری و ضد اسلامی آنها برملا شد. از آن زمان به بعد، هر سال به تعداد زیاد از هواداران و حامیان باقی‌مانده این گروه شیطانی در سرتاسر جهان یا به قتل می رسند و یا هم دستگیر میشوند.
تنها در یک سال گذشته ( برج حمل ۱۴۰۱- برج حمل ۱۴۰۲) تعداد اشخاص یکه دستگیر شده اند که به گونه به داعش ارتباط داشتند به ۴۷۰ قضیه میرسد. کشور های که در آن بیشترین این قضایای دستگیری صورت گرفته است عبارت از روسیه، آلمان، هسپانیا، هند، المغرب، ترکیه، سوریه، عراق، و افغانستان هستند. لست آتی تنها از انجمله دستگیرهای طرفداران داعش است که طی یک سال گذشته صورت گرفته است:

  • ۱۰۳ مورد دستگیری آنعده اشخاص بودند که به شکل از اشکال در حملات و ویا هم توطئه های حملات مرتبط به گروهی داعش بوند.
  • ۸۸ مورد از کسانی بودند که در حمایت تبلیغاتی و کارزار تبلیغات به نفع داعش در شبکه های اجتماعی فعال بودند
  • ۵۵ نفر درگیر در نقل و انتقالات مالی و یا هم جمع اوری کمک های مالی برای داعش بودند.
  • ۴۲ نفر مربوط به جنگجویان خارجی بودند که به حمایت داعش ترک کشور کرده بودند
  • ۳۰ مورد نوجوانان و خردسالان بودند که داعش از آنها استفاده ابزاری میکرد – ارقام این مورد بیشتر از آنست که درج شده است زیرا اکثریت کشور ها اطلاعات سنی زندانیان خود را منتشر نمی کنند. این تعداد ممکن است به طور قابل توجهی بیشتر باشد.
    تورم کوتاه‌مدت توانایی‌های سفاک داعش به دلیل حملات تروریستی شدید و شنیع این گروه علیه مسلمانان بیگناه و ناتوان در کشور های جنگ دیده بود. درنتیجه، این خود مسلمانان بودند که به این نتیجه رسیدند که دیگر طاقت دیدن صحنه سربریدن بزرگان خود، سوختن مساجد و بی احترامی به ایمانشان را ندارند. آغاز موج خشم این مسلمانان در حقیفت آغاز پایان داعش بود.

رهبران آنها یکی پس از دیگری در عرض چند هفته و چند ماه به قتل رسیدند ک، تلاش های رسانه ای آنها به وضوح متزلزل شد و مهمتر از همه، دروغ ها و ریاکاری های آنها یکی پس از دیگری برملا شد. ادعای جعلی خلافت مانند گل قاصدک بود که با باد هوا از بین رفت.

به اشتراک بگذارید

1 Comment on "خاتمه بقایای داعش در جهان"

  1. داعیش دولت وحشی است که بالایی هیچ کس رحم نمیکند باید با دولت داعیش به جنگ م

Leave a comment

Your email address will not be published.


*