کنترول و اداره خلافت جعلی داعش با هوش مصنوعی

57
29
نسخه صوتی این مطلب را اینجا بشنوید

خلافت جعلی داعش که توسط هوش مصنوعی اداره می شود
برنامه های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی ابزار بازی جدیدی برای گروه دهشت افگن داعش جهت ترویج ترور است. گروه داعش درحال حاضر آنعده از افرادش را که خود را مناصرین و مبلیغین خطاب میکردند را با روبات های تولید شده هوش مصنوعی عوض میکنند. و این تنها مسئله زمان است که «خلیفه» داعشی ها نیز با ربات هوش مصنوعی عوض شود و فعالیت خود را از لابراتوار های مجهز با کولر های تهویه کننده هوا در مناطق دور از جهان اسلام شروع کند. استفاده گروه داعش از هوش مصنوعی برای تولید انبوه کتاب های جعلی درباره عقاید اسلامی، فقه، و ساختن ویدئوهای حملات جعلی فقط برای ابراز بنده گی برای اربابان دست نشانده و برانگیختن نفاق میان مسلمانان است. عمل داعش با ایدئولوژی ای که این گروه ادعا دارد زمین تا آسمان فرق دارد.

کتاب‌های تبلیغاتی ومذهبی داعش با استفاده ازهوش مصنوعی تولید می‌شوند:
رسانه های داعش تمرکز بر انتشار کتاب هایی برای گمراه کردن، گیج کردن وتحریک خشونت علیه مسلمانان دارد. استفاده این گروه از هوش مصنوعی برای انتخاب مغرضانه وسرسری از نصوص وکتب دینی یکی دیگر از اعمال شوم وفریبکارانه داعش برای دامن زدن به نفاق وخشونت میان أمت مسلمان است. در حالی که رهبران آنها ادعا می کنند که بر روی تأسیس خلافت کار می کنند، اما ادبیاتی که داعشی ها تولید می کنند عمدتاً تحریک خشونت علیه مسلمانان، تخریب مساجد وحمله به علمای اسلام است.

داعش ویدئوهای حملات جعلی میسازد تا جبران ناتوانی ها خود در دنیا حقیقی کنند:
گرافیک، ویدئو و صدای تولید شده توسط هوش مصنوعی به داعش کمک میکند تا اعتماد را میان مسلمان دستکاری کند و اطلاعات نادرست را منتشر کند. داعش از هوش مصنوعی برای ایجاد حملات جعلی و اخبار جعلی برای مرتبط ماندن در سیاست منطقه استفاده می کند. به عنوان مثال، چهار روز پس از حمله مسکو، این گروه یک گزارش خبری جعلی (طول 92 ثانیه) را با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کرد. گونیده خبرجعلی بود و به نظر می‌رسید که گزارش‌ها وقایع جاری را به گونه دراماتیک تقدیم میکند. مجموعه تبلیغاتی جدید داعشی ها که با استفاده از هوش مصنوعی تولید میشود تحت عنوان «خرمن اخبار» شروغ به تولید و انتشار نموده است.

به همین ترتیب، چند روز پس از حمله به گردشگران خارجی در ولایت بامیان، داعش یک گزارش جعلی تولید شده توسط هوش مصنوعی (52 ثانیه) ایجاد کرد که یک مرد ساخته هوش مصنوعی را که شباهت به مردم هزاره أفغانستان دارد نشان می دهد. این اواتار تولید شده توسط هوش مصنوعی ترجمه خط عربی را به پشتو به خوانش گرفت.

به طور مشابه، این گروه از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای گزارش حمله در ولایت قندهار افغانستان استفاده کرد. پس از بررسی دقیق مواد، به نظر می رسد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی آنها توسط غیر افغان ها با استفاده از قابلیت های بسیار ابتدایی هوش مصنوعی ساخته شده است. این گروه در حال از دست دادن حامیان بومی خود در افغانستان و منطقه است و آنها باید برای پر کردن این خلا مجبور به استفاده از هوش مصنوعی شوند.

علمای قلابی و مبالغین جعلی داعش:
حامیان و علما مجهول الهویت داعش که خود را غربا، مناصرین، مهاجرین، موحدین، مبلغین و سربازان به اصطلاح «خلافه» می نامند، ممکن است به خوبی روبات های هوش مصنوعی آزمایشی باشند. هویت که آنها به نمایش میگذارد و فعالیت آنها در دنیایی حقیقی مطابقت ندارد. در واقع، سربازان داعشی که دستگیر شده اند، بی سواد، روانی ناپایدار و معمولاً دارای سابقه جنایی میباشند. آنها همه علمای مسلمان را که طرفدار داعش نیستند را علمای سو می نامند، مساجد ما را مساجد الضرار می نامند و از هوش مصنوعی برای نوشتن کتاب های جعلی، ساخت فیلم های جعلی و تولید مقاله برای توجیه کشتار و قتل کودکان، مردان و زنان مسلمان استفاده می کنند. بار دیگری کتاب‌ها، مجلات، ویدیوها یا سایر مواد تبلیغاتی طرفدار داعش را می‌بینید، احتمال زیادی وجود دارد که توسط هوش مصنوعی و بدون نظارت مسلمان که از دین اگاه باشد تولید شده باشد.

هم‌رسانی کنید

3 Comments on "کنترول و اداره خلافت جعلی داعش با هوش مصنوعی"

  1. I am an afghan 10th grade student and I want to continue my studies in any foreign country cause I am not able to do as well as I can in any foreign country because of the Taliban’s strictness so I hope you to agree to approve my request .thank you

  2. I wish learn german

  3. به من کمک کنید لطفاً

Leave a comment

Your email address will not be published.


*