راشد خان از تیم مقدماتی افغانستان در بازی در برابر زیلاند جدید حذف شد

افغانستان یک تیم مقدماتی کریکت متشکل از ۲۰ بازیکن را برای بازی آینده خود در برابر زیلاند جدید که قرار است از ۹ تا ۱۳ سپتمبر در ایالت نویدای هند برگزار شود، معرفی کرده است.

اما راشد خان ستاره کریکت کشور یکی از غایبان اصلی در این ترکیب است.

بورد کریکت افغانستان دلیلی برای حذف راشد خان ارائه نکرده است. اما این ستاره کریکت در اوایل این ماه در بازی‌های داخلی صد انگلستان، از ناحیه پا آسیب دید.

گفتنی است که این تیم به رهبری حشمت الله شهیدی کاپیتان، شامل چند بازیکنی است که نقش مهمی در ورود افغانستان به نیمه‌نهایی جام جهانی بازی‌های ۲۰ آوره داشتند. این تیم قرار است در ۲۸ اگست برای یک اردوی تمرینی یک هفته‌ای به هند برود. پس از آن، این تیم به ۱۵ بازیکن پیش از بازی در برابر زیلاند جدید دسته‌بندی می‌شود.

عظمت الله عمرزی از جمله افرادی است که در تیم حضور خواهند داشت.

میرویس اشرف رئیس بورد کریکت کشور از گنجانیدن استعدادهای جوانتر در این تیم ابراز خرسندی کرده است.

آقای اشرف گفت: «خوشحالم که می‌بینم برخی از جوانانی که در کریکت داخلی عمل‌کرد خوبی داشته‌اند، این فرصت را پیدا می‌کنند که بخشی از تیم آزمایشی باشند.»

تیم مقدماتی آزمایشی افغانستان شامل حشمت الله شهیدی، ابراهیم زدران، ریاض حسن، عبدالملک، رحمت شاه، بهیر شاه محبوب، اکرام علیخیل، شهید الله کمال، گلبدین نایب، افسر زازیی، عظمت الله عمرزی، ضیور الرحمن اکبر، شمس الرحمن، قیس احمد، ظاهر خان، نجات مسعود، فرید احمد مالک، نوید زدران، خلیل احمد و یما عرب است.

این در حالی است که نشست راشد خان با انس حقانی یکی از افراد طالبان و عضو ارشد شبکه حقانی در شبکه‌های اجتماعی، با واکنش‌های گسترده‌ای روبه‌رو شده است.

راشد خان که برای اشتراک در لیگ کریکت کابل به افغانستان سفر کرده بود، در ضیافتی از سوی انس حقانی اشتراک کرد.

منبع

Be the first to comment on "راشد خان از تیم مقدماتی افغانستان در بازی در برابر زیلاند جدید حذف شد"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*