بت پرستان بغدادی تمام مسلمانان جهان را غیر مسلمان میدانند

15
9

رسانه‌های تبلیغاتی گروه داعش از بدو تأسیس، عمدتاً بر دو نقطه تبلیغاتی متمركز بوده اند:

نخست، ترویج بت‌پرستی از رهبری گروه جنایتکار داعش وتلاش برای مستقیم تراشیدن اعمال انحرافی رهبران این گروه. ثانیاْ، بی‌حرمتی به امت إسلام و مقدسات مسلمانان. اگر به یاد داشته باشید ما در گذشته به اندازه کافی روی موضوع أول بحث نمودیم، که چگونه هرزه گیاهای داعش در مناطق مختلف به طرز های بی شرمانه به رهبران خود ابراز بنده گی میکند. اعتماد به پروپاگند این گروه که متمرکز به نقطه اول پروپاکندا این گروه شریر است تنها کار ابله ها وساده لوح های عصر است.

اما، توهین اشکار و رذیلانه داعش به اساسات دین و احساسات مسلمانان جهان جریحه بر پیکر امت مسلمان است .بنا مسؤولیت تمام مسلمانان است تا با این خوارج عصر مبارزه کند. درینجا ما تنها چند مثال اخیر ازسخنان تحقیر امیز این تباهکاران به امت مسلمان و تمسخر این خوارج به اصول دین مقدس اسلام است.
شیوخ تکفیری متعلق به داعش تمام مسلمانان، که به داعش بیعت نه نموده اند، را غیر مسلمان میدانند. به گونه مثال آنها اشکار بیش از ۲۳۰ ملیون مسلمانان شیعه مذهب را کافر و مشرک خطاب میکند و قتل انها را واجب میدانند. آنها فتواها و دلایل برای تکفیر این تعداد کثیر مسلمانان را مرتبا در کتابها و خطبه‌ها تنشیر و ترویج مینمایند.


علاوتا، آنها مسلمانان اهل سنت را که پیراوان یکی از مذاهب چهارگانه (حنفی، مالکی، شافعی و حنبلی) و تعداد آنها به بیش از یک ملیارد و ۷۰۰ نفر میرسد را پیروان فتنه کبیر میدانند. به طور مثال یکی از شیخ های داعشی ابو زاهد ضیاءالدین زرخریدی است که پیروی از مذاهب چهارگانه را گمراهی و مذاهب آنها را فتنه بزرگ میدانند. این شیخ که همېشه به فروعات و تفرقه اندازی میان مسلمانان می پردازد مذاهب چهارگانه اهل سنت را ساخته گی و قلابی میدانند.


یکی شیخ دیگر داعشی که خود را طرفدار داعش میداند به نام ابوشاکر مسلم است. وی همواره در سدد تفرقه اندازی میان مسلمانان جهان میباشد. این نویسنده که تعداد زیاد از کتاب های داعشی به تحریر وی است، با استفاده از نام مستعار مسلم و ابوشاکر مسلم کتاب تحت عنوان «نقل از علما درباره کافر بودن روافض (شیعه)» و کتاب «امام ابوحنیفه و احناف» که کتاب اول آن تنها در پي کافر جلوه دادن همه شیعیان جهان اسلام بوده و کتاب دوم این نویسنده تمام پیروان امام ابوحنیفه را گمراه و ضد اسلام خطاب نموده است ولی بی شرمانه می پزیرد که امام این مسلمانان ( امام اعظم ) امام پرهیزگار بود.

ما میدانیم که تقریباْ تمام مردمان افغانستان و منطقه یا سنی (پیروان امام ابوحنیفه) یا شیعه مذهب هستند. نزد این تکفیری ها تمام مردم افغانستان غیر مسلمان هستند. آنها فراموش کرده اند که مردمان این سرزمین از مسلمانان متقی و پرهیزگارترین مسلمانان جهان میباشند.

به اشتراک بگذارید!

9 Comments on "بت پرستان بغدادی تمام مسلمانان جهان را غیر مسلمان میدانند"

  1. افغانستان رو به خرابی روان است

  2. عبدالمعروف | می 12, 2024 at 8:21 ب.ظ | جواب

    گروه داعش کاملً حرف شان درست است

  3. احمد شاه نوری | می 14, 2024 at 5:47 ق.ظ | جواب

    احمد شاه نوری افغانستان شهر کندز کمک مجانی کنید زیارت القبور حضرت محمد رسول الله ص زیارت مدینه منوره زیارت کعبه شریفه زیارت القبور حضرت محمد رسول الله ص یارب العالمین یاذالجلال والااکرم یارازق یا رزق ۰۰۹۳۷۰۰۷۰۰۲۲۲۰۰۹۳۷۹۹۲۰۲۴۲۴

  4. افغانستان دارای 99% مسلمان است این مردم خیلی مردم متقی وپرهیز کار هستن به هیچ وجه هیچ دولت مردم افغانستان ره از دین مبین اسلام جدا کرده نمی تواند ونه خواهد توانست

  5. شبیراحمد | می 14, 2024 at 2:42 ب.ظ | جواب

    شبیراحمد ولد شیرعلی محصل صنف چهار برق

  6. نه خیر اون طور یک چیز وجود ندارد کسی که از مسلمانی ومسلیم بودن خبر ندارد اسلام چه است ودین چیست و خلاصه دین داشتن یک عقیده سالم هم دیگرپزیری واغوش باز کردن به هر دین و عقیده است نه کسی را که غیر مسلمان گفتن

  7. Ahamdsha nooriاحمد شاه نوری افغانستان شهر کندز خیابان کارته حلال کندز یارب العالمین یاذالجلال والااکرم یارازق یا رزق

  8. Ahamdsha noori لاتخزن ان الله معنا حسبنا الله ونعم الوکیل

  9. یک وظیفه خوب

Leave a comment

Your email address will not be published.


*