جسد دو کودک ربوده شده در هلمند از یک چاه یافت شد

مقام های پولیس محلی در ولسوالی گرشک ولایت هلمند می‌گویند که جسد دو کودک را در چاهی یافته اند که سه روز پیش اختطاف شده بودند.

عزت الله حقانی، سخنگوی پولیس ولایت هلمند، روز دوشنبه دهم جولای (۱۹ سرطان) به صدای امریکا گفت که ربایندگان در بدل رهایی این کودکان از خانوادۀ آنان سه میلیون روپیۀ پاکستانی درخواست کرده بودند.

به گفتۀ حقانی که این دو برادر نخست کشته شده و سپس اجساد آنان داخل چاه عمیق پرتاب شده بود.

او افزود که پولیس دو تن را در پیوند به این قضیه بازداشت کرده اند و آنان محل اجساد این کودکان را به نشان دادند.

در ۲۳ ماه گذشته، پس از بازگشت و به قدرت رسیدن حکومت سرپرست در افغانستان، حوادث آدم‌ربایی در بسیاری از ولایات افغانستان از جمله کابل رخ داده است.

در ماه دلو سال ۱۴۰۰ خورشیدی چهارتن را به اتهام ربودن دو کودک در بلخ بازداشت کردند. مقامات در آن ولایت گفته بودند که کودکان سالم به خانواده‌های شان تسلیم داده شدند.

پیش از این، یک انجنیر ترکی در کابل ربوده شده بود. اما فرماندهی پولیس در کابل به تاریخ ۲۰ جون (۳۰جوزا) از نجات این شهروند ترکیه از چنگ آدم‌ربایان در نتیجۀ یک سلسله عملیات، در ناحیه نهم شهر کابل خبر داد.

این در حالی است که وزارت داخله حکومت گفته است که در سال گذشته خورشیدی نزدیک به ۱۲ هزار واقعه جنایی در افغانستان رخ داده است که در پیوند به آن بیش از ۱۶ هزار نفر بازداشت شده اند.

در ماه دلو سال ۱۴۰۰ خورشیدی چهارتن را به اتهام ربودن دو کودک در بلخ بازداشت کردند. مقامات در آن ولایت گفته بودند که کودکان سالم به خانواده‌های شان تسلیم داده شدند.

پیش از این، یک انجنیر ترکی در کابل ربوده شده بود. اما فرماندهی پولیس در کابل به تاریخ ۲۰ جون (۳۰جوزا) از نجات این شهروند ترکیه از چنگ آدم‌ربایان در نتیجۀ یک سلسله عملیات، در ناحیه نهم شهر کابل خبر داد

منبع

Be the first to comment on "جسد دو کودک ربوده شده در هلمند از یک چاه یافت شد"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*