سایت های معتبر کار برای کسب درآمد آنلاین

درآمد آنلاین

سایت های معتبر کار برای کسب درآمد آنلاین

فایور

Fiverr، یک بازار بین‌المللی برای خدمات فریلنسری، پلتفرمی است که در آن می‌توانید خدمات یا مهارت‌های شغلی خرد خود را به عنوان «گیگ» به نمایش بگذارید که خریداران در صورت تمایل می‌توانند آن را خریداری کنند.

برای شروع فروش خدمات خود در Fiverr، به سادگی برای یک حساب ثبت نام کنید، یک یا چند کنسرت با جزئیات پیشنهادات خود ایجاد کنید و منتظر بمانید تا خریداران علاقه مند سفارش دهند. شما می توانید قیمت های خود را به دلخواه تنظیم کنید و حداقل مبلغ تراکنش 5 دلار باشد.

Investing Digest: با فوربس Investing Digest بدانید که چه چیزی بازارهای مالی را به حرکت در می آورد و چه پول هوشمندی در حال خرید است.

آب ورک

Upwork یکی دیگر از پلتفرم های فریلنسینگ محبوب است که می توانید از آن برای یافتن مشاغل خرد قانونی به صورت آنلاین استفاده کنید. برخلاف Fiverr، جایی که خدمات خود را فهرست می‌کنید و منتظر سفارش‌ها می‌مانید، Upwork به شما امکان می‌دهد به طور فعال برای مشاغل خرد ارسال شده مطابق با شرایط و مهارت‌های شما درخواست دهید.

میزان درآمدی که می توانید از طریق Upwork کسب کنید به بودجه پیشنهادی مشتری بالقوه شما بستگی دارد. با این حال، برای فریلنسرها غیرمعمول نیست که ماهانه هزاران دلار از طریق مشاغل کوچکی که در این پلتفرم پیدا می کنند، کسب کنند.

تسک ربت

به عنوان یک کارمند به TaskRabbit بپیوندید و با ارائه خدمات خود به افراد یا مشاغل در منطقه یا خارج از منطقه خود شروع به کسب درآمد کنید. پس از تکمیل فرآیند ثبت نام در پلتفرم و پرداخت هزینه ثبت نام 25 دلاری، از شما خواسته می شود تا مهارت های خود را نشان دهید و به مشتریان بالقوه این امکان را می دهد که مناسب بودن شما را برای وظایف خود ارزیابی کنند.

می‌توانید نرخ‌ها و زمان‌بندی TaskRabbit خود را بر اساس در دسترس بودن و ترجیحات خود تنظیم کنید. خدمات فعلی مورد تقاضا در این وب سایت به طور گسترده ای از کار در اطراف خانه مانند تمیز کردن یا نقاشی گرفته تا کارهای آنلاین مانند ورود اطلاعات متفاوت است درآمد آنلاین .

کلک ورکر

ClickWorker جریان ثابتی از کارهای خرد را ارائه می دهد که می توانید در هر زمان و هر مکان انجام دهید. در این وب سایت، نیازی نیست خود را به مشتریان بالقوه بفروشید، زیرا پلتفرم وظایفی را که انجام می دهید به شما ارائه می دهد و به شما جبران می کند.

مشاغل میکرو در ClickWorker

معمولاً از 10 سنت تا چند دلار پرداخت می کنند، اما کارهای نادری وجود دارد که به شما امکان می دهد برای هر تکلیف تکمیل شده نزدیک به 20 دلار درآمد کسب کنید.

آمازون مکانیک ترک

Amazon Mechanical Turk یک وب سایت جمع سپاری برای کارهای مجازی است که به هوش انسانی نیاز دارد. این پلتفرم مشاغل و افرادی را که نیاز به برون سپاری وظایف مختلف دارند به کارگران راه دور که می خواهند کارهای خرد را به صورت آنلاین انجام دهند، متصل می کند.

پس از ثبت نام به عنوان کارگر در MTurk، باید تا سه روز برای تایید صبر کنید. پس از تأیید، فهرستی از وظایف هوش انسانی (HIT) را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید بابت انجام آنها پول دریافت کنید.

اکثر HIT ها در MTurk کمتر از یک دلار پس از تکمیل پرداخت می کنند. بنابراین، بسیاری – اگر نه بیشتر – کارگران اینجا کمتر از 5 دلار در ساعت درآمد دارند.

پیبل بر اور

PeoplePerHour به شما امکان می دهد با دریافت سفارشات بسته های خدمات خود و ارسال پیشنهادات برای مشاغل خرد که دوست دارید به طور همزمان درآمد کسب کنید.

درآمد آنلاین

هنگام ارسال پیشنهادات، می توانید نرخ ها و زمان گردش مالی خود را تنظیم کنید. با این حال، اگر مستقیماً برای پروژه‌های آن‌ها درخواست دهید، ممکن است لازم باشد بودجه پوسترهای شغلی را در نظر بگیرید.

در هر صورت، بسته به میزان درآمدی که قبلاً از یک کنسرت خاص به دست آورده اید، هزینه خدماتی به اندازه 20٪ یا کمتر از 3.5٪ از شما دریافت می شود.

. فریلنسر

اگر وب‌سایت‌هایی را ترجیح می‌دهید که می‌توانید فعالانه برای کنسرت‌هایی که دوست دارید درخواست دهید، Freelancer یکی دیگر از پلتفرم‌های معتبر است که می‌توانید از آن برای کسب درآمد در کنار هم استفاده کنید.

برای شروع کسب درآمد در این وب سایت، فقط ثبت نام کنید، نمایه خود را تکمیل کنید و برای پروژه ها یا مسابقاتی که می خواهید به آن بپیوندید، پیشنهاد بدهید. هنگام مناقصه، دلایل قانع‌کننده‌ای را ذکر کنید که چرا باید کار یا پروژه را به جای دیگران دریافت کنید تا درخواست شما بتواند در میان جمعیت برجسته شود درآمد آنلاین.

منبع

منبع

Be the first to comment on "سایت های معتبر کار برای کسب درآمد آنلاین"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*