تیم ملی فوتبال افغانستان و بنگله دیش در دومین بازی دوستانه نیز مساوی ماندند

تیم ملی فوتبال افغانستان در دومین مسابقه دوستانه با تیم بنگله دیش بازهم مساوی کرد.

به نقل از فدراسیون فوتبال افغانستان٬ این مسابقه که امروز هفتم سپتمبر در شهر داکا پایتخت بنگله دیش میان تیم های فوتبال افغانستان و بنگله دیش برگزار شده بود، هردو تیم با نتیجه یک بر یک مسابقه را به پایان رساندند.

برای تیم افغانستان جبار شرزه در دقیقه ۵۲ گولزنی کرد ولی ده دقیقه بعد شیخ مرسلین از تیم بنگله دیش مسابقه را به تساوی کشانید و همین نتیجه تا اخیر ادامه یافت.

این در حالیست که هردو تیم به تاریخ سوم سپتمبر نخستین مسابقه دوستانه را برگزار کرده بودند که صفر بر صفر مساویانه به پایان رسید.

تیم افغانستان بعد از این مسابقه راهی فلیپین میشود و به تاریخ ۱۲ سپتمبر یک بازی تدارکاتی “دوستانه” را با این تیم برگزار خواهد کرد.

این بازیها برای آمادگی تیم افغانستان جهت حضور قدرتمند در رقابتهای مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا گفته شده است.

تیم افغانستان به تاریخ های دوازدهم و هفدهم اکتوبر در چهارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی و جام ملت های فوتبال آسیا مقابل تیم مغلستان به میدان می رود.

منبع

افغانستان دو بر یک ایران را شکست داد
تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال افغانستان در سومین بازی خود در جام قهرمانی ملت‌های مرکز آسیا (کافا) با نتیجه‌ی دو بر یک ایران را شکست داد. این بازی ساعت 5:30 دقیقه‌ی عصر امروز (چهارشنبه، 1 سنبله) به وقت کابل به میزبانی تاجیکستان در شهر دوشنبه برگزار شد. تیم ملی فوتبال زیر 17 سال افغانستان در نیمه‌ی اول بازی با نتیجه‌ی یک بر صفر پیش افتاد. در نیمه‌ی دوم نیز تیم‌های افغانستان و ایران هر کدام یک-یک گول به ثمر رساندند. به این ترتیب، مسابقه با نتیجه‌ی دو بر یک به نفع افغانستان تمام شد. این درحالی است که تیم ملی فوتبال زیر 17 سال افغانستان در دو بازی قبلی خود یک پیروزی و یک شکست را تجربه کرده بود. این تیم با نتیجه‌ی سه بر صفر تیم قرغیزستان را شکست داد، اما با نتیجه‌ی سه بر یک مغلوب تاجیکستان شد. رقابت‌های قهرمانی فوتبال زیر ۱۷ سال مرکز آسیا با اشتراک تیم‌های افغانستان، تاجیکستان، قیرغیزستان، اوزبیکستان و ایران در حال برگزاری است و قرار است تا ۲۷ آگست ادامه یابد…..

Be the first to comment on "تیم ملی فوتبال افغانستان و بنگله دیش در دومین بازی دوستانه نیز مساوی ماندند"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*