سرمربی تیم ملی کرکت افغانستان: تلاش می‌کنیم بهتر از هالند بازی کنیم

در سلسلهٔ رقابت‌های جام جهانی بازی های ۵۰ اووره کرکت، قرار است فردا سوم نومبر (۱۲ عقرب) تیم ملی کرکت افغانستان در شهر لکنووی هند با تیم ملی کرکت هالند مقابل شود.

افغانستان تا اکنون در این جام سه برد و سه باخت دارد اما هالند چهار باخت و دو برد دارد.

جانتن ترووت، سرمربی تیم ملی کرکت افغانستان امروز در یک کنفرانس خبری گفت که امیدوار است بازیکنان افغان سلسلهٔ پیروزی‌های شان را جاری نگهدارند.

ترووت افزود که همه بازیکنان تیم ملی کرکت افغانستان برای رقابت با هالند آماده اند: “صرف نظر از این که برندهٔ قرعه شویم یا نه، اول بیتنگ کنیم یا بالنگ، باید اطمینان حاصل کنیم که فردا بهتر از هالند بازی کنیم.”

ترووت اضافه کرد که افغانستان برخی از تیم‌های خوبی را در این جام شکست داده است اما پذیرفت که تیم هالند برای افغانستان چالش‌آمیز خواهد بود زیرا این تیم در وضعیت خوبی قرار دارد.

هالند در این جام، تیم های افریقای جنوبی و بنگله‌دیش را شکست داده و افغانستان تیم های انگلستان، پاکستان و سریلانکا را مغلوب کرده است.

سرمربی تیم افغانستان گفت که اکرام علی‌خیل، کیپر و بتسمن تیم افغانستان که در جریان رقابت با سریلانکا مصدوم شده بود، اکنون صحت یاب شده و آماده است به میدان برگردد.

رقابت فردا برای افغانستان خیلی با اهمیت است زیرا پیروزی در مقابل این تیم، راه را برای صعود تیم افغانستان به مرحلهٔ نیمه‌نهایی باز می‌کند.

افغانستان در حال حاضر در جدول امتیازات در ردیف ششم قرار دارد و اگر در مقابل هالند پیروز شود، به جایگاه چهارم صعود خواهد کرد.

رقابت‌‌های بعدی تیم ملی افغانستان به روز سه شنبه در مقابل افریقای جنوبی و جمعهٔ آینده در مقابل آسترالیا است. افغانستان اگر در این رقابت‌ها برنده شود به دور نیمه نهایی جام جهانی بازی های ۵۰ اووره راه میابد.

تا اکنون تنها هند به مرحلهٔ نیمه نهایی راه یافته است.

در این جام جهانی ۱۰ تیم با همدیگر رقابت می‌کنند و این سومین جام جهانی است که افغانستان به آن راه یافته است. افغانستان در جام جهانی سال ۲۰۱۵ تنها در یک رقابت، آنهم در مقابل سکاتلند به پیروزی دست یافته بود و در جام جهانی سال ۲۰۱۹ در تمامی بازی‌هایش بازنده شده بود.

منبع

Be the first to comment on "سرمربی تیم ملی کرکت افغانستان: تلاش می‌کنیم بهتر از هالند بازی کنیم"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*