جام جهانی کرکت: آسترالیا نیوزیلند را شکست داد

در سلسلهٔ رقابت‌های جام جهانی بازی‌های ۵۰ اووره، آسترالیا امروز ۲۸ اکتوبر (ششم عقرب) نیوزیلند را با تفاوت پنج ویکت شکست داد.

در این رقابت که در شهر درمشالا هند برگزار شده بود، آسترالیا نخست به بیتنگ پرداخت و در ۵۰ اوور با از دست دادن تمامی بازیکنان اش ۳۸۱ دوش را برای تیم نیوزیلند هدف تعیین کرد.

در دیدار امروزی تراویز هید و دیوید وارنر از تیم آسترالیا توانستند بیشترین دوش را به نفع تیم شان انجام بدهند. هید از ۶۷ توپ ۱۰۹ دوش و وارنر از ۶۵ توپ ۸۱ دوش را به ثمر رساند.

اما از سوی دیگر، بازیکنان تیم ملی کرکت نیوزلند نیز در مقابل بالران (توپ اندازان) آسترالیا کارکرد خوبی از خود تبارز دادند و در پنجاه اوور تعیین شده و با از دست دادن ۹ بازیکن خود، ۳۸۳ دوش به ثمر رساندند.

در این دیدار رچن راویندرا، جیمی نیشم و داریل میچل هر کدام به ترتیب ۱۱۶، ۵۸ و ۴۵۴ دوش برای به ثمر رساندند. اما سایر بازیکنان نتوانستند بیش از ۳۰ دوش انجام بدهند.

برای تیم نیوزلند، ترنت بولت و گلن فلپس هر کدام سه بازیکن آسترالیایی را از میدان حذف کردند. همچنین، میچل سنتنر توانست دو بازیکن را و جیمی نیشم و مت هنری هر کدام یک یک بازیکن آسترالیایی را حذف کنند.

برای تیم آسترالیا، آدام زامپا سه ویکت، جاش هازلود و پت کامینز هر کدام دو ویکت و گلن مکسویل یک ویکت به دست آوردند. همچنین تراویز هید به عنوان بازیکن برتر دیدار امروز معرفی شد.

شایان ذکر است که در سلسله مسابقات جام جهانی کرکت، تیم ملی کرکت افغانستان روز دوشنبه به مصاف سریلانکا می رود و به تاریخ هفتم نوامبر به مصاف آسترالیا خواهد رفت.

منبع

Be the first to comment on "جام جهانی کرکت: آسترالیا نیوزیلند را شکست داد"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*