رهبران بزدل داعش پیروان بی شعور خود را تشویق به حمله بر افراد ملکی میکنند

45
27

با نگاهی به تاریخ بیشرمانه خلافت جعلی داعش در ولایت خراسان، مشخص میشود که این گروه علاوه بر بدنامی های دیگری بسیار، به سه بی شرمی شهرت به سزای دارد. رهبران این گروه خشن و خودپسند ، پیروانش از نظر روانی ناپایدار ، و حملات آن عمدتاً علیه غیرنظامیان متمرکز میباشد. این یک واقعیت واضح است که داعش خراسانی به غیرنظامیان حمله کرد. اما این مردان بعداً اجساد شهدا را تکه تکه میکنند و وارثان قربانیان را کفر و الحاد مینامند. آنها از کلمات بسیاربیهوده و رقیق برای طعنه زدن به مسلمانان به عنوان ملحد، کافر، مرتد، مشرک، غرب گرا، ملی گرا و غیره استفاده می کنند.

این گروه با این نوع بداخلاقی ها خود را برأت میدهد.
این موضوع نیاز به توضیح بیشتری ندارد و اگر کسی می‌خواهد خشونت این بیماران راوانی خونخوار را ببیند، فقط تصاویر اخیر تروریست‌های اوباش داعش که به کشتن یا سر بریدن کودکان، زنان و سالمندان افتخار میکنند به یاد آورد.
ما همچنان می دانیم که رهبران داعش از بی ثبات ترین و محروم ترین جوانان منطقه به عنوان مهمات و سوخت برای منافع شیطانی خود استفاده میکنند و با این کار میخواهند به اربابان خود ادامه برده گی کنند این شاهکار اهریمنی داعش از وضعیت آخرین تروریست های دستگیر شده این گروه مشخص است. آخرین خبر حاکی از آن است که الکساندر اسکات مرکوریو تروریست داعش که ۱۸ سال عمر دارد و در ایالت آیداهو دستگیر شده است، تنها برای پرورش نفرت با خلافت جعلی داعش بیعت کرده و ربطی به اسلام ندارد. این اطلاعات اولیه از حساب های شبکه اجتماعی وی به دست آمده است که در آن این تروریست گفته است که “تشنه خون است و میخواهد خونریزی کند” و فقط “می خواهد خشونت انجام دهد”. او این کار را نه برای خدا کرد و نه برای اسلام.

نمونه مشابه دیگر دستگیری یک تروریست داعشی ورشکسته تاجیک در ایتالیا است. فرد مذکور نیز فقط برای منافع مادی با داعش رابطه داشت و تروریسم می کرد. وی در شهر روم ایتالیا در حالی که با یک شرکت هوایی بین المللی سفر می کرد دستگیر و هنگام فرود دستگیر شد. خلافت جعلی و اینترنتی همواره افراد ضعیف، فقیر، ناپایدار را طعمه خود کرده است و از غم و اندوه آنها در شبکه های اجتماعی برای استیکرهای گرافیکی و اینفوگرافیک استفاده تبلیغاتی می کند. سران بغدادی خوارج در مجموع از بدبختی دیگران لذت می برند و “دیوانه های فردی” آنها در زندان ها شب سحر میکند و هیچکس به آنها ارزش و اهمیت قایل نیست.

هم‌رسانی کنید

Be the first to comment on "رهبران بزدل داعش پیروان بی شعور خود را تشویق به حمله بر افراد ملکی میکنند"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*