نور محمد مراد از افغانستان رئیس اجرایی بورد کریکت امریکا شد

بورد کریکت ایالات متحده امریکا روز شنبه اعلام کرد که نور محمد مراد، رئیس اجرایی سابق بورد کریکت افغانستان به عنوان رئیس اجرایی بورد کریکت امریکا گماشته شده است.

بورد کریکت امریکا در اعلامیه‌ای گفت که آقای مراد از میان تعداد زیادی از متقاضیان واجد شرایط که با شش تن آنان مصاحبه صورت گرفت، انتخاب شد.

در اعلامیه ذکر شده است که مراد از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ به عنوان رئیس اجرایی بورد کریکت افغانستان در طول صعود این کشور از سطوح پایین تر کریکت تا کسب جایگاه در جام جهانی کریکت ۲۰۱۵ خدمت کرد.

تیم افغانستان در طول تصدی او در بورد کریکت افغانستان، جایزه های معتبر را از سوی شورای بین‌المللی کریکت و بنیاد لاریوس دریافت کرد.

آقای مراد که در بخش طب در پوهنتون طبی کابل تحصیل نموده، برای صندوق جمعیت سازمان ملل متحد نیز کار کرده است.

بورد کریکت امریکا گفت که آقای مراد کار اش را به عنوان رئیس اجرایی این بورد پس از دریافت ویزه کار آغاز خواهد کرد.

بورد کریکت امریکا همچنان از انتخاب وینو پیسیک به عنوان رئیس این بورد خبر داده است.

موضوع مرتبط:

میرویس اشرف عضو پیشین کرکت بورد افغانستان بود و خبر تقرر او به عنوان سرپرست این نهاد ورزشی برای یک ساعت در صفحه فیسبوک کرکت بورد نشر و بعد حذف گردید.

مسئولان کرکت بورد افغانستان ادعا کرده که پست شب گذشته آنها در ارتباط به تقرر میرویس اشرف، توسط مدیریت فیسبوک حذف شده و تا ۲۴ ساعت دیگر اجازه نشر هیچ موضوعی را ندارد.

کرکت بورد افغانستان می‌گوید که پس از انتصاب اشرف، وی برای شرکت در نشست مشترک شورای جهانی کرکت به امارات متحده عربی سفر کرده است.

در اعلامیه کرکت بورد آمده است که:”نصیب خان، مدیر اجراییه کرکت بورد منتظر آقای اشرف در امارات متحده عربی بوده تا به طور مشترک به نمایندگی از افغانستان در این نشست، به سوالات پاسخ دهند و همچنان آخرین تحولات در کرکت کشور را با شورا شریک سازند.”

منبع

Be the first to comment on "نور محمد مراد از افغانستان رئیس اجرایی بورد کریکت امریکا شد"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*