نگرانی‌ها در مورد کریکت افغانستان: میرویس اشرف می‌گوید که شورای جهانی کریکت اطمینان داده است

میرویس اشرف، رییس بورد کریکت افغانستان می‌گوید که با رهبری و نمایندگان شورای بین المللی کریکت در امارات متحده عربی دیدار کرده است

آقای اشرف روز دوشنبه، بیست‌وششم جدی در فیس‌بوک خود نگاشته است که در یک هفته گذشته در امارات متحده عربی بوده و درباره آخرین تصمیم کریکت بورد استرالیا و برخی مسایل مهم مربوط به کریکت افغانستان با رهبری شورای جهانی کریکت گفت‌وگو کرده است.

میرویس اشرف افزوده است که شورای جهانی کریکت به طور کامل اطمینان داده‌است که از هر نظر در کنار ما هستند و کریکت افغان‌ها برای آنان بسیار مهم است.

او تصریح کرده است که تصمیم اخیر کریکت بورد استرالیا را همچنان با تیم رهبری آی‌سی‌سی در میان گذاشته و نگرانی خود را با آنان در میان گذاشته است.

به گفته رییس عمومی کریکت بورد افغانستان، قرار است شورای جهانی کریکت نشست سالانه خود را در ماه مارچ برگزار کند که بر اساس آن بورد افغان آمادگی کامل دارد.

این در حالی است که چند روز گذشته برخی از اعضای دیده‌بان حقوق بشر از شورای بین المللی کریکت خواستند تا به‌دلیل ممنوعیت تحصیل و کار دختران و زنان در افغانستان، عضویت افغانستان را تعلیق کند.

پیش از این، تیم کریکت استرالیا در واکنش به ممنوعیت تحصیل و کار زنان دختران، سه مسابقه سوپرلیگ جام جهانی آینده با افغانستان را که قرار بود در ماه مارچ آینده برگزار شود، لغو کرد.

منبع

Be the first to comment on "نگرانی‌ها در مورد کریکت افغانستان: میرویس اشرف می‌گوید که شورای جهانی کریکت اطمینان داده است"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*