تلاش ۱۱ روزه زنی که به‌اشتباه زنده به گور شد

زن برزیلی که به اشتباه زنده به گور شد، ۱۱ شبانه روز را صرف مبارزه برای خروج از تابوت کرده اما سرنوشت وحشتناکی پیدا کرد.

بر اساس گزارش «اندیا تایم»، یک خانواده برزیلی افشاگری نگران‌کننده‌ای را مطرح کرده و ابراز نگرانی کرده‌اند که بستگان ۳۷ ساله‌شان، «روسانگلا آلمیدا» ممکن است در حالی که هنوز زنده بوده به اشتباه دفن شده باشد.

این ادعای حیرت انگیز پس از اعلام رسمی مرگ او در ژانویه ۲۰۱۸، ناشی از شوک سپتیک (عفونی) و حملات قلبی که در گواهی فوت او ثبت شده بود، مطرح شد.

زنده به گور

داستان از آنجا آغاز شد که افراد حاضر در گورستانی در شمال برزیل صدای کوبش و شیون از داخل یکی از قبرها شنیدند و این را به مسئولان گورستان و آنها نیز به خانواده متوفی خبر دادند.

زنده به گور

بعد از آنکه قبر با حضور خانواده شکافته شد حاضران با دست‌های زخمی این زن مواجه شدند در حالی که به گفته اعضای خانواده‌اش، او در زمان دفن شدن چنین شرایطی نداشت.

همچنین خون در داخل تابوت هم دیده می‌شد، بنابراین به این نتیجه رسیدند که این زن زنده‌به‌گور شده و در داخل تابوت جان سپرده است.

شاهدان نیز در حین نبش قبر، روایت‌های متفاوتی را ارائه کردند؛ برخی تأیید کردند که بدن «آلمیدا» هنوز گرم بوده و این احتمال وجود دارد که آلمیدا برای مدت طولانی در داخل قبر زنده بوده است.

 با این حال، با وجود این مشاهدات، نتیجه نبش قبر غم انگیز بود «او از این مصیبت جان سالم به در نبرده بود.»

زنده به گور

خانواده این زن تاکید دارند، شرایط جسد او با زمان دفنش تفاوت دارد، این در حالی است که پلیس ضمن رد ادعاهای این افراد اعلام کرد که این زن در زمان خارج شدن از قبر زنده نبوده است

زنده به گور

زنده به گور

پلیس همچنین افرادی را که دست به این اقدام زدند تحت تعقیب قضایی قرار داده است.

طبق قوانین برزیل، این اقدام ممکن است منجر به مجازات حداکثر سه سال زندان شود.

منبع

Be the first to comment on "تلاش ۱۱ روزه زنی که به‌اشتباه زنده به گور شد"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*